Kiemelt kép

Magamról

  

Törökné Vincze Adrienn
Logopédus, tanító, mozgásterapeuta,
iskolai menedzser - tantervfejlesztő tanár,
szakvizsgázott tehetségfejlesztő tanár
klinikai gyógypedagógus (végzős hallgató)

Általános iskola alsó tagozatán tanítóként, majd a szegedi Logopédiai Intézetben (ma logopédia), ill. pedagógiai szakszolgálatnál dolgoztam logopédusként és korai fejlesztőként bölcsődés, óvodás és iskolás gyermekekkel. Az Odú Korai Fejlesztőközpontjában óraadóként súlyosan, halmozottan sérült kicsikkel foglalkoztam.

Továbbképzés keretében elsajátítottam többek között a P. E. C. S. (Képcsere) és az angol Intensive Interaction (Intenzív Interakció) programokat. A képcsere programmal igen eredményesen lehet az autisztikus tüneteket mutató gyermekek kommunikációját megsegíteni, az Intenzív Interakció módszer pedig a nem beszélő gyermekek beszédindításában lehet egy hatékony eszköz.

Munkám fontos része a TSMT (Tervezett Szenzomotoros Tréning) vizsgálat és terápia, mely 3 hónapos kortól 11-12 éves korig alkalmazható (TSMT-I: egyéni, TSMT-II.: csoportos terápia). Tapasztalatom és véleményem szerint egyik kiemelkedően hatékony módszer, mellyel az idegrendszer érettségét és a mozgáskoordinációt lehet pozitívan befolyásolni, s a legkülönbözőbb tüneteket mutató gyermekek fejlődését elősegíteni.

Ha kérdése merült fel gyermeke fejlődésével kapcsolatban, forduljon hozzám bizalommal!




 

Fel↑